piątek, 20 lutego 2015

[12] Before & after.






Witajcie kochani! Korzystając z okazji, że jestem chora i kuruję się w łóżku- postanowiłam zrobić post na temat przeróbki. Pokażę Wam porównania zdjęć, czyli dobrze znane before and after. 

Nie będę ukrywać, że moim ulubionym etapem w fotografowaniu jest właśnie postprodukcja, dlatego niektóre zdjęcia całkowicie odbiegają od oryginału. 

Z góry dziękuję za wszelkie słowa typu "Twoje zdjęcia to sam fotoszop" i z góry jedna rada...
Idź być hejterem gdzieś indziej :)

Szanuję fotografów, którzy nie używają, bądź używają go sporadycznie- ja im więcej w nim siedzę, tym bardziej się nim pasjonuję. Koniec ględzenia, zapraszam do obejrzenia sklejek! :) 









Sesja z Natalią 





Dober






Nie pamiętam, które przerabiałam dodatkowo w Photoshopie, a które tylko w Lightroomie, ale w każdym bądź razie- zdjęcia po prawej są już w wersji ostatecznej.  

Jak widać nie wszystkie się różnią jakoś bardzo.
































To wszystko co dla Was przygotowałam, mam nadzieję że post się podobał :) 

Miłego wieczoru,
x


(Post z dedykacją dla mojego synka i najlepszego motywatora,
Paweł- dziękuję!) 


znajdziecie mnie tutaj:

                            

13 komentarzy:

  1. łał! Twoje prace są świetne! a może następny post będzie tutorialem o retuszu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Zastanowię się, co dokładnie mogłabym w nim zawrzeć i postaram się napisać :*

      Usuń
  2. Świetnie wychodzi Ci obróbka, masz wielki talent i wprawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś uważałam, żeby w moich zdjęciach było jak najmniej przeróbki, ale teraz widzę, że wszystkie programy graficzne tylko udoskonalają zdjęcia, nigdy ich nie psują ;)
    świetnie dopracowane foty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie z początku mialam tendencję do plastikowych twarzy, im więcej rozmycia tym lepiej, teraz rozmywam w jak najmniejszych ilościach :)

      dziękuję!

      Usuń
  4. Obróbka może naprawdę potrafić zdjęcie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Ty pięknie tworzysz! jestem zachwycona ;o pierwsze zdjęcie - miazga! i ta z chłopakiem - nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że to nie był żart w związku z 1. kwietnia :D

      dziękuję! ♥

      Usuń
  6. ale masz wprawioną rękę! :o mega Ci wychodzi obróbka! <3 ale wiadomo, "surowe" zdjęcia muszą być dobre. bez tego nawet obróbka nie pomoże. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! ♥ No właśnie mi się wydaje że moje zdjęcia bez przeróbki to kupa, dlatego tak kocham fotoszopa i jego możliwości, mam go dłużej w krwi, niż fotografię, więc może to dlatego :)

      Usuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)