niedziela, 27 września 2015

40 / Autumn, I love you!






Cześć! Jak obiecałam- na jesień kolejna seria motywacyjna. Powiedzmy, że dziś to taki wstęp.
Tęskniliście za tymi cyklami?

Nie mogę powiedzieć, że kocham jesień najmocniej, z każdej pory roku staram się coś doceniać to, czego nie ma w innej. Widzieliście kiedyś spadające kolorowe liście wiosną? No właśnie. Uwielbiam jesień za noszenie ciepłych swetrów, płaszczyków, pięknych, choć zimnych zachodów słońca, wracania do domu i picia ciepłej kawy z bitą śmietaną, mniam ♥ 

Jest w tej porze roku coś takiego, co nie pozwala mi się załamywać. Pogoda robi wszystko, by przypomnieć nam o przemijaniu- ale przecież tego nie zmienimy. Pamiętajcie, że po każdej zimie i każdej jesieni przychodzi wiosna. Ja na przekój pogodzie, która czasem robi psikusy staram się wychodzić z uśmiechem i cieszyć się taką pogodą, póki nie będę wracać do domu zmarznięta jak bałwan i czekać godzinę, aż cały lód się stopi, haha. Nie no, aż takich zim nie mamy.

Na jesień mam zawsze najwięcej postanowień. Jak wiadomo, końcówka roku i fajnie by było powiedzieć "coś mi się udało w tym roku". Z każdym rokiem czuję się szczęśliwsza i czuję, że więcej mogę osiągnąć, jeśli tego chcę. Wy też w to uwierzcie! 


Postaram się dawać Wam mnóstwo energii podczas tych chłodniejszych dni, jednak z góry przepraszam, że nie będzie mnie tu zbyt często. Zaczynam nowy etap w swoim życiu i jestem mega zadowolona ze swojego nowego życia ♥ 


Chcę Was poinformować, że jedno z moich marzeń może się spełnić dzięki Wam. 
Postanowiłam sobie kilka miesięcy temu, że zacznę współpracę z jakimś internetowym sklepem. Gdyby nie kochana Mone Photos poddałabym się i nawet bym nie napisała. Dziękuję Ci ♥ 
 Pokażę Wam co najbardziej mnie zainteresowało. :)

Klikajcie proszę w linki! :) ♥



Jak dla mnie- jesienią tylko płaszcze! Uwielbiam płaszcze i dlatego ze swoim nie potrafię się rozstać od bodajże 3 lat. 


Jako małe dziecko miałam kożuch i pamiętam, jak bardzo nienawidziłam w nim chodzić. Był jaśniejszy od tego i do tej pory go wspominam. Nie muszę mówić, jak bardzo żałuję że go wyrzuciłam, prawda? Kożuchy nie dość, że są ciepłe to jeszcze pięknie wyglądają. 
Ten skradł moje serce. 




Tym razem coś bardziej dziewczęcego.

Płaszcz typowo jesienny, kolor i krój skradł moje serce.



Kocham róże, a ta spódnica skradła moje serce totalnie! 
Pasuje i do delikatnych stylizacji jak i do mocniejszych :)






Sweterek w kolorze wina <3
Must have na jesień!

klik




Ten plecaczek cholernie mi się spodobał. Uwielbiam kolor szary i tego typu plecaczki!




Koszule zazwyczaj kojarzą nam się z nudą, prawda?
Ta jest mega niepowtarzalna. 


 Must have!


Na zajęcia z fotografii jak znalazł. :D




Ta koszula wygrała wszystko!
Jest idealna!



Za każde kliknięcie w link Susek dziękuje całym serduszkiem! ♥
Na dniach kolejna notka, także oczekujcie :)




19 komentarzy:

  1. Poza plecakiem każdą z tych rzeczy widziałabym u siebie :)
    Gratuluję współpracy,pomogłam kliknięciami.
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się z powrotu seri. Uwielbiam jesień i kocham deszcz💛 Pozdrowienia dla Suska😘 i z niecierpliwieniem czekam na następny post

    OdpowiedzUsuń
  3. Świete rzeczy ! + śliczna profilówka :O usta najładniejsze. gdzie kupiłaś tą pomadkę czerwoną ?
    www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pomadka z Golden Rose i na żywo jest bardziej.. bordowa. Numerek 23, mat :) ♥

      Usuń
  4. Poklikane dla kochanego Suska :) SORKI! Dla siostry <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie samo zdanie co do jesieni :D
    A rzeczy są super i większość najchętniej przygarnęłabym do swojej szafy, więc linki poklikane 😍

    +Mam pytanie - mogłabym nominować Cię do Liebster Blog Award czy raczej nie bawisz się w takie rzeczy? Twój blog jest dla mnie mega inspiracją tak samo jak zdjęcia i chciałabym, żeby znalazł się w moich nominowanych, dlatego pytam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się! Bardzo chętnie wezmę udział :) ♥

      Usuń
  6. Śliczna wish lista na jesień :3
    Poklikałam we wszystko jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą spódniczkę w kwiaty - jest boska :) sweter czerwony też kiedyś zamówiłam, ale wyglądał jak sprany. Był krótki i niewygodny - nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana , Poklikane! SheIn ma ubrania naprawdę dobrej jakości! :-) , Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/09/shein.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest cudowny :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane ♥ Świetny jest ten sweterek c;

    http://smiletoolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miło się czyta Twoją notkę :)
    Wszystkie kliknięte :* <3 bluza z aparatem wymiata *.*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)