piątek, 11 września 2015

36 / Sweater weather




'Cause it's too cold for you here and now,
 so let me hold both your hands in the holes of my sweater. 



Cześć! Tęskniliście? Jak płytko to nie zabrzmi.. to ja za Wami bardzo! 

Szukuję kolejne posty motywacyjne, bo jej teraz u mnie ogrom i chcę się z nią dzielić. 


Wracając do dzisiejszego, dość krótkiego- niestety, postu.
Te zdjęcia wyszły bardzo spontanicznie, wróciłam z pracy i widząc pierwszy raz słońce i niebieskie niebo pomyślałam, jak bardzo tęsknię za Nikodemem i jak cudownie byłoby sfocić zachód słońca. Jednak nie miałam za bardzo kogo sfocić, więc... pomalowałam się, wzięłam aparat, statyw i poszłam w stronę słońca (proszę nie nucić piosenki Lisowskiej!) 

W moim ulubionym miejscu na zdjęcia nie widać już było promienii słońca i trochę zmarnowana poszłam dalej. Udało się! 

Łapałam ostrość na roślinność wokół mnie... ale patrząc na ich grubość a moją to następnym razem powinnam łapać TYLKO na gruuube drzewa :D żarcik od prowadzącego. 

Kocham jesień, wiecie? Mam nadzieję, że niebawem i Wy pokochacie.
A teraz zapraszam do oglądania zdjęć :) ♥














Chwilę potem było tak:





jeansy- big star
sweterek- sh
bluzka- h&m 
apaszka i płaszczyk- no name :c




Czekajcie wytrwale, niebawem znów do Was wrócę!
A Wy jak znosicie pogodę za oknem? :) 

Całuję!

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja za Tobą też! Może uda mi się wpaść zanim sobie polecisz daleko ♥

      Usuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia *-*
    krejzikarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, jakie cudowne zdjęcia!♥ Przerabiasz je w jakimś programie? :D Megaa:*
    Zapraszam na nowy post i do obserwacji♥ Buziaczki:* | zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przerabiam w Photoshopie CC :) ♥ dziękuję!

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia ;) bardzo mi się podoba twój blog.

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeejku jakie cuda! Twoje najpiękniejsze selfy <3 każde jedno jest idealne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa od Ciebie ♥ ♥ ♥

      DZIĘKUUUUUUUUJĘ <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czyta się takie słowa ♥ dziękuję!

      Usuń
  7. o jeju *-* Boskie zdjęcia. Kocha jesień i zachody słońca.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie zanudziłam haha.
    Zdjęcia wyszły cudownie, jesteś bardzo fotogeniczna.
    Bardzo podobają mi się twoje włosy!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny klimat. Magicznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. klimat oddany na zdjęciach jest na prawdę świetny.. modelka rownież wyglada oniesmielająco co każdy to przyzna.

    http://jungeundverliebt.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite zdjęcia, takie magiczne! Marzę o takiej sesji. :(

    <a href="http://mietowyzeszyt.blogspot.com/2015/09/plastyk-jak-wyglada-na-codzien.html''> Trochę o plastycznej szkole w MIĘTOWYM ZESZYCIE klik </a>

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite zdjęcia!! Jesteś cuuudowna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Perfekcyjnie by było, gdyby ostość była na oczy a nie na ramię, ale jak na spontan i ustawianie ostrości na łodygi to spoko!

      Dziękuję ♥

      Usuń
  16. najpiękniejsze autoportrety jakie widziałam w życiu, powaga ;O idź Ty zdolniacho :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Susku jesteś piękna! ♥♥♥ chcę Cie widzieć przed moim obiektywem! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia jak zwykle cudowne ♥ Również jestem zakochana w jesieni xd I z niecierpliwością czekam na ponowne pojawienie się motywacji na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czemu ci jeszcze na blogu nie zaobserwowałam, mam cie na insta i na fb i już teraz i tutaj ♥ Super portrety :*

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)