środa, 27 kwietnia 2016

#47 / Fashion week- outfit


Hej! Tak jak mówiłam- staram się pisać posty dość regularnie. Jeszcze nie wychodzi mi to zbyt dobrze, ale jest zdecydowanie lepiej niż było, czyż nie? Zawsze to jakieś pocieszenie!

Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem. Pewnie niektórzy z Was zdążyli zauważyć na instagramie że byłam na tegorocznej edycji Fashion Week'a (dziękuję Ven ♥ ) i chyba domyślacie się jakiego miałam stresa idąc tam, a szczególnie... CO UBRAĆ?! To przecież fashion week!
Na szczęście wybrnęłam z tego jakoś i połączyłam top z garniturowymi spodniami, na co nałożyłam przeźroczystą narzutkę i... Nike :D Można? Można! O dziwo nie wyglądało to źle, wręcz przeciwnie, zakochałam się w tym zestawie. Żeby było śmieszniej- poza butami- cały mój outfit warty był może jakieś 10/15 zł? Znalazłam jednak odpowiedniki mojej stylizacji na SheIn, więc uwaga, będzie trochę zdjęć!





  Tak, tym zdjęciem pewnie będę się jarać do końca życia ♥ 
Pokaz Walerii był chyba jednym z lepszych!


Oczywiście nie znalazłam rzeczy podobnych, ale podobne i owszem! 



Gdybym miała taką narzutkę w szafie to zapewne bym ją wykorzystała, moja czarna się zlewa na zdjęciach i wygląda jakbym miała spódniczkę :D












Na dzisiaj to koniec, miałam nadzieję że zdążę przerobić zdjęcia z pokazów, ale niestety się nie udało... ale nic straconego! Takiego postu też się spodziewajcie.


Trzymajcie się ciepło ♥ 
(mimo zimna za oknem) 

1 komentarz:

Zapraszam do oceniania i komentowania :)