czwartek, 3 lipca 2014

[5] Little fashion with lovely Kornelia Basicz and Ewelina Łośko ♥





Cześć kochani!
 Dość dawno mnie tu nie było, ale jakoś mało się udzielacie i nie mam motywacji do prowadzenia bloga, więc apeluję! 

Udzielajcie się, chętnie Wam pomogę i napiszę parę słów :) 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać wszystkie zdjęcia z genialną ekipą, jaką miałam okazję poznać i pracować. Mowa oczywiście o zdjęciach we Wrocławiu z Kornelią i Eweliną. To chyba najlepsze zdjęcia w moim portfolio i są idealnie takie, jakie chciałam by były. 

Planowanie zdjęć w mieście, którego się zna to ciężkie zadanie, na szczęście pomocna okazała się Ewelina, nasza zdolna wizażystka i fryzjerka, która odwaliła kawał dooobrej roboty! Zanim dotarłyśmy gotowe na miejsce była godzina 14, ale dałyśmy radę.

Kornelia to profesjonalistka, życzę każdemu takiej modelki jak ona- uśmiechnięta, wesoła, z dystansem, straaasznie kochana i... odważna, jeździć tramwajem w takiej stylizacji to jest coś! :D Liczę że to nie była nasza ostatnia współpraca dziewczyny! Mój cudowny dream team, praca z takimi ludźmi to sama przyjemność. Koniec gadania, zachęcam do oglądania! 

Modelka: Kornelia Basicz  <3
Mua/ hair: Ewelina Łośko <3

































4 komentarze:

  1. Ostatnie najlepsze!
    Moze nagralabys kiedys backstage ze swojej sesji? :)) Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą sesje! Jesteś genialna, a Kornelia to mentorka dla wszystkich modelek :) - A

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)