wtorek, 15 września 2015

38 / Jak pokonać chwile zwątpienia?


 "Czasami wątpię i za to przepraszam, 
ale uwierz że zawsze chcę wracać." 




Cześć Kochani! Ale Was rozpieszczam ostatnio tymi notkami. Ostatnio mam słaby okres na pisanie, ciężko mi znaleźć chwilę wolnego, jak już jestem na komputerze to odpalam od razu fotoszopa i przerabiam serię, którą widać powyżej.

W sumie nie bez powodu Kornelia i ostatnie zdjęcie jest na zdjęciu "głównym" notki. Ale do tego zaraz. Z ogłoszeń parafialnych- za 2 tygodnie jestem już w Łodzi! Jeśli polecacie jakieś modelki/ stylistów etc to piszcie! ♥ 

Wracając do głównego tematu notki. 

Chwile zwątpienia zdarzają się każdemu, to oczywiste. W życiu, całe szczęście, mam ich niewiele, więc płaszczyzna fotograficzna "nadrabia" i potrafię przez dłuższy okres chodzić i jedyne, na co mam ochotę to usunąć wszystkie swoje zdjęcia i schować gdzieś aparat, by nie korciło. Dlaczego?

Patrzę na fotografów, z którymi rozmawiam, których podziwiam od "początków" i mam wrażenie, że zaszli tak daleko, a ja nadal stoję w miejscu. To strasznie demotywujące. 
Zawsze mam szczęście, bo akurat w chwilach, gdy mam wrażenie, że jestem beznadziejna to ktoś mnie wyciagnie z tego dołka. 


Pokażę Wam moje sesje, które moim zdaniem jakoś wpłynęły na to, że tutaj jestem! :)

( mniej więcej idzie to chronologicznie!)


Sesja z Dominiką





Brawa dla osób, które pamiętają tą sesję. 27 czerwiec 2013.  





Sesja z Moniką. 
7 lipiec 2013 



Sesja z Kamilą, a szczególnie ten kadr przypadł wieeeelu osobom do gustu :)
7 wrzesień 2013

Dominika



Myślę, że pierwszy większy postęp to właśnie ta sesja, a to w sumie zasługa Piotrka Stankiewicza, który zachwycał się tą sesją i udostępnił u siebie ♥ 

16 listopad 2013 

Patrzcie od kogo dostałam wtedy pochwałę ♥ ♥ ♥ 



Gabrysia 



Pierwsze podejścia do "fashion" 

27 luty 2014



Ta sesja też dała mi wielkiego kopa! 
22 marzec 2014 


♥ ♥ ♥ 

Kornelia & Ewelina ♥ 
Wciąż uważam, że to jedna z moich lepszych sesji, 
o ile nie najlepsza. 



Sesja w Wojanowie z Weroniką, Eweliną G. i sukienką od Eweliny :D 


Zdjęcia z Doberem jako kolejne "marzenie" fotograficzne :3

2015


Na początek roku cudowna Asia ♥ 


Zdjęcia z Markiem 



...i z Nicolą ♥ 



i Magdą ♥ 


Chomiak! 


I najnowsze z Kornelią.


Patrząc na swoje początkowe zdjęcia, a na te, które robię teraz widzę, że idę w dobrym kierunku, ukształtowałam swój styl w jakimś stopniu, choć wciąż ciężko go nazwać. 

Dla mnie najlepszym rozwiązaniem na chwile zwątpienia jest to, ile wspaniałych ludzi poznałam dzięki fotografi, ile pięknych zdjęć wypełnia mój dysk, ile pracy w to włożyłam, patrzę na swoje początkowe zdjęcia, początki w fotoszopie. Wtedy czuję, że nie błądzę, że idzie to w dobrą stronę! 


Sesja z Kornelią udowodniła mi, że z każdego dołka można wyjść. Dzięki mojej wymarzonej ekipie te zdjęcia będę wspominać baaaardzo długi okres, efektami również jestem zachwycona. ♥ 


A Wy, jakie macie sposoby na dołki fotograficzne i nie tylko?





Btw, dziękuję za kaaaaaażdy komentarz ♥ 
JESTEŚCIE NIESAMOWICI!

14 komentarzy:

  1. Szczerze, nie widzę po Tobie, że jesteś w jakimkolwiek dołku. Ostatnio to Ty mnie z niego wyciągnęłaś! Bądź dalej taką motywującą osóbką! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja cały czas czuję się beznadziejnym fotografem i nie rozumiem, czemu ludzie ze mną są :D cieszę się! ♥

      Usuń
  2. CO ZA CUDA TU POWSTAWIAŁAŚ <3 Gratulacje moja Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, ja teraz przechodzę kryzys fotograficzny i coś nie mogę wyjść z tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na maila, wyciagnę Cię z niego! ♥
      klaudialucjasus@gmail.com :3

      Usuń
  4. Ja to uwielbiam sesje z Asią i tą sesje w różowej czapeczce!
    No mistrzostwa! Poznam wszędzie, kocham kocham kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz tak niesamowity talent... cudne zdjęcia robisz, na wysokim poziomie ;) aż chce się je narysować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba popłakałabym się widząc swoje zdjęcie jako inspiracja ♥ ♥ ♥

      dziękuuuuję!

      Usuń
  6. Zdjęcia jak zwykle zachwycają ♥ Koleżanka miała rację sama wyciągasz z dołków [wiem coś o tym, nie wiem czy pamiętasz ;) ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, ze zrobiłaś wielki postęp i jesteś w tym coraz lepsza ! Nie przestawaj bo widać, ze podoba sie to ludziom- w te grono wliczam także i siebie ! KW

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie wiem... faktycznie jesień daje się we znaki, że ma się chwile zwątpienia w fotografii...ja właśnie teraz mam taką depresję fotograficzną :(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)