sobota, 15 sierpnia 2015

29 / Dzień piąty: Miss Rose- Nicola Kikowska & Klaudia Sus


Wszystkie ujęcia z Nicolą!





Witam dnia piątego! Myślałam dzis nad jakimś tutorialem, ale nie bardzo wiem, czego byście chcieli się dowiedzieć :)

To moja druga sesja z Nicolą. Wiedziałam, że nie ma możliwości, że zdjęcia nam nie wyjdą. Nicola daje z siebie 200% i przyjechała do mnie aż z Lubinia, ale mam nadzieję, że było warto. :) ♥

Za tło do tych zdjęć... posłużyła mi moja działka i moje róże. Właściwie mojej babci. 
Pamiętam, że było wtedy strasznie gorąco, a focenie zaczęłyśmy o 14, więc prawie się stopiłyśmy. Światło też jak widać na zdjęciach było ostre. Ale mimo wszystko dałyśmy radę. Jestem totalnie zakochana w tych ujęciach ♥ 


Koniec pisania, zapraszam do oglądania zdjęć!















Które ujęcie podoba Wam się najbardziej? :)



Buziaki, Susek!


13 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwszy kadr, oddaje chyba najlepiej klimat i romantyzm miejsca. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pierwszy kadr, oddaje chyba najlepiej klimat i romantyzm miejsca. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze akurat najmniej mi się podoba haha.

      Dziekuję za opinię ♥
      Buziak!

      Usuń
  3. Wszystkie są fajne !:) nie mogę się zdecydować, które mi się podoba najbardziej :) nie lubię robić zdjęć właśnie o takich godzinach jak 14 gdzie jest ostre swiatlo :) preferuje bardziej godziny wieczorne i poranne oczywiście latem :)
    Pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, tworzysz cuda! ♥ Uwielbiam Twoje prace, jesteś niesamowita!
    3 i 4 ujęcie są moimi faworytami! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do "cud" to im jeszcze duuużo brakuje :(

      Dziękuję ♥

      Usuń
  5. drugie zdjęcie od góry to zdecydowanie mój faworyt tej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna klimatyczna sesja <3

    http://2.bp.blogspot.com/-3w6YdXC4u_4/Vc9t-jDbtFI/AAAAAAAAGEw/7020ioCwNgE/s1600/DSC_0036%2Bkopia.jpg - moje ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się przeciętne haha ♥
      dziękuję!

      Usuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)