piątek, 3 lipca 2015

22 / Współpraca z Lemkinią. ♥







Cześć kochani! Dostałam parę pytań o wianki, których używam na sesjach. Postanowiłam Wam opowiedzieć o współpracy z Lemkinią, Osobiście życzę sobie, by wszystkie współprace wyglądały właśnie tak. ♥

Nasza współpraca zaczęła się tak, że Ola napisała do mnie wiadomość, że wypożycza wianki na sesje. Zawsze miałam słabość do tych cudeniek, marzyłam żeby mieć dużo wianków i do każdej sesji używać innego. Niestety- zabrakło trochę talentu. W sumie... od razu założyłam, że mi nie wyjdą. 
Bardzo często wizje z wiankami odchodziły na dalszy plan, lub po prostu wiedziałam, że nic nie wykombinuję.


Wtedy z ratunkiem przyszła mi właśnie Ola, która wykonuje wianki, własnoręcznie(!) z bibuły. Tak, kochani, z bibuły. Jestem pod ogromnym wrażeniem precyzji, z jaką są one wykonywane. Jeśli zależy Wam na jakości- dobrze trafiliście! Nie mam zwyczaju chwalenia czegoś, co mi się nie podoba. Możecie zapytać każdego, kto mnie zna, że jak coś mi się nie podoba to mówię o tym otwarcie. 

Jednak w tym przypadku nie ma ani jednej rzeczy, która by mi przeszkadzała w tych cudeńkach. Trzymają się na głowie, są stabilne, mają piękne kolory, świetnie nadają się do sesji, do różnych, nawet codziennych outfitów, aż po koncerty (Florence! ♥ ♥ ♥ )


Pokażę Wam kilka zdjęć, które wykonałam podczas współpracy z Lemkinią. 

Sesja dla daWanda. (klik)


***


***


***


***



Autoportrety







~*~








*lookbook*












A, i żeby nie było. Nikt mi nie kazał pisać tego postu. 
Ola nawet o tym nie wie (haha). 

Jeśli będą chętni... Kto wie, może będzie jakiś konkurs,
 w której będzie można wygrać albo sesję, albo wianek, albo sesję z wiankiem.. :) 



____________________________________________
________________________________________________________________


Kochani, wchodźcie proszę na fanpage, bo zasięg postów zniechęca do dzielenia się nowościami, których mam muuultum!







13 komentarzy:

  1. tak tak tak konkurs z wiankiem do wygrania!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka! Wielki podziw dla dziewczyny, która je tworzy! Trzeba mieć ogromny talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lemkinia tworzy naprawdę cudeńka <3 Sama ostatnio sobie zamówiłam jeden z jej wianków i jestem nim zachwycona! Już nie mogę się doczekać kiedy zrobię w nim sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki kolor? <3 koniecznie pochwal się zdjęciami w nim ♥

      Usuń
    2. Czerwony <3 W sumie to trafiłam na te wianki dzięki Tobie- Twoje zdjęcia są świetną reklamą :D Oczywiście, że się pochwalę :) Jakbym zapomniała tutaj napisać, to zapraszam na Funpage https://www.facebook.com/martynatakesphotos?pnref=lhc :) Jeśli sesja odbędzie się w terminie to we wtorek już powinny pojawić się jakieś zdjęcia :D

      Usuń
    3. Miałam się pochwalić, więc podsyłam linka do posta, gdzie jest kilka zdjęć w tym oto wianku :) http://martynatakesphotos.blogspot.com/2015/07/olga-wroblewska.html Mam nadzieję, że zdjęcia choć trochę się spodobają :)

      Usuń
  4. Jaka ty jesteś piękna! <3 Wianki są cudowne, gdy zobaczyłam je na Twoich autoportretach nigdy nie pomyślałabym nawet, że wykonane są z bibuły! mam nadzieję, że zrobisz konkurs z nimi do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra znajomość fotoszopa i wszyscy mogą wyglądać pięknie :D Też byłam w szoku, gdy się dowiedziałam. Zobaczymy co da sie zrobić :)

      Usuń
  5. konkurs na tak! wianki są CUDOWNE! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę konkurs ♥♥♥ Wianki i zdjęcia są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne i w każdym calu dopracowane, super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)