wtorek, 7 lipca 2015

23 / Sunset- selfportraits.







Cześć kochani! U mnie ostatnio bardzo dużo się dzieje, jak siedzę przy komputerze to zazwyczaj przerabiam zlecenia, albo sprawdzam maila. Podoba mi się to, lecz wiem, że Was zaniedbuję, a coś sobie postanowiłam. W najbliższej notce spodziewajcie się czegoś bardziej z serii 'dla amatorów'.

A teraz do sedna. Tego dnia zrobiłam trzy serie: lookbook wianków, zrobiłam zdjęcia-niespodziankę, które jeszcze nie wyszły na światło dzienne i autoportrety. Po prostu czułam, że muszę spróbować robić autoportrety w plenerze! Wzięłam statyw, aparat, rower, ubrania, wianki i pojechałam na zachód słońca. Gdy wszystko już przygotowałam... okazało się że nie wzięłam karty. (Tak, jestem zdolna, wiem haha). Marzyłam wręcz o tym, żeby jeszcze raz wjeżdżać pod tą górkę, ale powiedziałam sobie że będzie warto. No i było!

Wyprzedzając pytania, nie, nie mam pilocika. Biegałam co 10 sekund do aparatu i byłam załamana moimi minami :D 



Tak się ustawia ostrość. Właśnie tak. Rower zawsze się sprawdza. 

Oczywiście miałam momenty, gdy śmiałam się sama z siebie:



Dobra, koniec kompromitacji. 
Zapraszam do oglądania :)











tak, wiem, nieostre. 
i tak je kocham.



góry w tle ♥ ♥ ♥


A na koniec małe before & after.


wianki: Lemkinia ♥ 


13 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetny post i piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Uwielbiam takie ujęcia i takie światełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj miałam w końcu chwilkę i przejrzałam całego bloga! Kurcze jak się rozwinęłas! Tak jak pisałam Ci na instagtamie miałaś pasje do pisania i w twoich tekstach było widać prawdziwość. Teraz oglądam zdjęcia i mam to samo. Zdjęcia wychodzą Ci tak samo dobrze jak pisanie! Są takie jak z magazynu, super. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejszy Susek ♥ taka wszechstronna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Susku, jesteś piękna! Zapraszam przed mój obiektyw ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty ♥ ♥ ♥ z wielką chęcią!

      Usuń
    2. Jak będziesz w Trójmieście kiedyś, to koniecznie daj znać!

      Usuń
  6. Niesamowite zdjecia! Uwielbiam kadry z zachodem slonca! *,* urzekly mnie po prostu. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)