niedziela, 28 czerwca 2015

21 / Za co kocham fotografię?












Witajcie kochani! Przy okazji robienia postu o współpracy z modelką/ modelem (do poczytania TUTAJ)  pomyślałam też, żeby otworzyć Wam trochę oczy.

Bo pasja to nie tylko robienie zdjęć i spędzanie długich godzin w Photoshopie. To coś więcej.
To poznawanie nowych, niesamowitych ludzi. Ludzi, których normalnie nigdy byś nie poznał. Zaczynacie znajomość od czegoś, co Was łączy- pasja. Bo skoro spotykacie się na zdjęciach, to i Tobie i zespołowi na tym zależy, nie robią tego dla zabicia czasu, tylko dlatego, że to kochają. Zupełnie jak ja. Zapewne tak jak Ty.

Wspomniałam, że fotografia, jak i w sumie inne pasje, otwierają nas na ludzi. W tej notce chcę Wam pokazać wszystkie zdjęcia z bekstejdżów, pokazać zdjęcia, które zostały zrobione "dla śmiechu".
Chcę Wam przez to pokazać, że nie wszystkie ujęcia powstają w znakomitych warunkach, w warunkach grobowej ciszy, czy też beż zadnych przeszkód.

Jeśli nadal boicie się współpracować z innymi, to zmieńcie zdanie. Zobaczcie ile śmiechu i radości znajduje się na tych zdjęciach z bekstejdżu. :D

(za ich wykonanie dziękuję mojej Natalce, Karolinie i Pawłowi! :) )




Sesja z Karoliną i Natalką. 








Dober <3


to chyba nie do tego służy..


(bez komentarza :D )



nie wiem czyja poza jest lepsza. :D



Gdy jest się karłem.. :D


Gwiazdy wielkiego ekranu :D



bez komentarza, ponownie. :D



"wygryw, nie odbijam się!"









Słity z Doberem, a Marek marznie :<



Dober hahaha ♥ 






Z tego miejsca chcę podziękować wszystkim, z którymi współpracowałam. Dziękuję tym, którzy pojawili się w moim życiu przez fotografię, bądź modeling. 

To największe szczęście mieć przy sobie takie osoby <3

Dzięki fotografii poznałam cudownych i niesamowitych ludzi, Wy też możecie! :)




Tęsknię za Moją Nutelką :( 

(Słoik pełen zdjęć) ♥ ♥ ♥




Mój osobisty fotograf i przyjaciółka. <3


(Tych osób jest naprawdę milion razy więcej, ale albo nie mam z nimi zdjęcia, albo po prostu jeszcze się z nimi nie spotkałam :( )



Mam nadzieję, że podobają Wam się też takie luźne wpisy.
Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam tutaj.

7 komentarzy:

  1. Jacieeee !♥♥♥
    Właśnie dlatego też KOCHAM fotografię! ♥ Poznaje się świetnych, jedynych w swoim rodzaju, niepowtarzalnych ludzi, z którymi można dzielić swoją pasję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany post i świetny backstage! Super :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Vienna cafe & resto, ☎ +62 22 2031277 Previously Cafe Venezia.


    Take a look at my homepage - villadilembang

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mina na zdjęciu :')
    Już nie mogę się doczekać jak wpadniesz w sierpniu i dodasz na tego bloga notkę z naszej wspólnej sesji! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądasz pięknie! Co Ty mówisz :D

      Taaaaak! odliczam <3

      Usuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)