czwartek, 16 kwietnia 2015

[15] Uchwycić moment.


...czyli nie mam przy sobie lustrzanki,
 a aż się prosi, by zrobić zdjęcie.



[ UWAGA! Dużo zdjęć :) ]


Witajcie kochani :) Tak jak możecie przeczytać we wstępie- dzisiaj z innej beczki. Nie nauczę Was robić pięknych zdjęć telefonem. Chcę Wam jedynie uświadomić, że nawet nie mając iPhona można zrobić dobre zdjęcie.  Mój telefon to Samsung Galaxy Trend, jakość zdjęć czasem mnie przeraża, ilości pikseli nawet nie sprawdzam, więc nie jest to szałowy model. Jednak postanowiłam sprawdzić jak sprawuje się w chwilach "konieczności" gdy nie mam przy sobie aparatu. 


Nie myślałam że to będzie takie trudne. Zmusiło mnie do tego sytuacja prowadzenia przez tydzień instagrama @dmfmag. Myślałam że to będzie banalne zadanie- co za problem pokazać codzienność telefonem, nie mając tylu możliwości jakie daje lustrzanka. Uwierzcie, zanim znalazłam jakieś zdjęcie, które wyglądało całkiem okej- troche ich nacykałam.

W tej notce chciałabym Wam pokazać kilkanaście ujęć, jakie robię telefonem, a nie zawsze lądują na instagramie @klaudiasus 

jakbyście byli zainteresowani to podrzućcie mi swoje instagramy,
 postaram się do każdego zajrzeć! :) )
























Wszystkie zdjęcia przerobione są w aplikacji VSCO Cam :) 

Buziaki kochani! x


7 komentarzy:

  1. najlepsze ostatnie ;D
    czemu tych zdjęć nie dodajesz na insta? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jakoś za dużo by ich było :D dziękuję ♥

      Usuń
  2. ciekawa notka :D ja uwielbiam zdjęcia robić również telefonem, co prawda nie mam iphone :P nie ważne jest to jaki się ma telefon czy tam smartfon :) zapraszam na mój instagram @izabellap89

    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zdjęcia! :)
    http://rudefotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. owszem mozna porobic dobre zdjecia nawet telefonem :D ja rownież jak nie mam lustrzanki przy sobie to tez telefonem robie :)wszystkie zdjecia sa bardzo ładne :) Pozdrawiam! moj insta to @monczius
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)