piątek, 21 sierpnia 2015

32 / Susek w górach ♥







Cześć Kochani! Zanim cokolwiek napiszę- chcę powiedzieć że Was kocham i jesteście najlepsi. ♥ Za każdy komentarz i każde wejście- przeogromie Wam  d z i ę k u j ę!


Kontynuując. pamiętacie jak pisałam Wam w poniedziałek że uciekam w góry. Jak mówiłam- tak zrobiłam. I... to był najdłuższy i najpiękniejszy dzień. Nie pamiętam, kiedy ostatnio zrobiłam taki wypad sama dla siebie, bez żadnych obowiązków, nie wchodząc nawet na instagrama, pakiet internetu wreszcie odpoczął. 

Wracając z gór w kierunku domu było mi tak cholernie smutno, jak nigdy. Już wiem, że zakochałam się w górach na nowo i wrócę tam, jak najszybciej się da! Dlatego 'How big, how blue, how beautiful'  jako piosenka i jako album. Jednak "Long & Lost" podbiło moje serce! Było idealnie smutne, by się pożegnać z górami ♥


Pogoda nam nie dopisała, co widać na powyższym zdjęciu. Padał deszcz (szkoda, że widać to tylko po moich włosach...) i było strasznie zimno. I w poniedziałek i we wtorek. Jednak mimo wszystko poszliśmy w góry. I nie żałuję! ♥  

Zapraszam do oglądania zdjęć :)





(Widać że padało?) 





"lekka" 
mgła













chcę tu zrobić sesję, koniecznie! ♥



Takie widoki na pożegnanie :(

_______________________________________________________
______________________________________________________________________

To było moje pierwsze poważne podejście do focenia krajobrazów, więc nie krzyczeć! I tak uwielbiam te zdjęcia ♥


Nikon D3100 + Nikkor 50mm 1.8 (TAK, da się :D ) 
+ kit, 18-55mm 3.5-5.6




11 komentarzy:

  1. mamo ale cudowne zdjęcia SUSKU!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, pięknie! Klimat uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak pięknie! Z tą mgłą dużo piękniej niż jakby było słonecznie. Jadę jutro pierwszy raz w życiu w Tatry, mam nadzieję że przywiozę trochę dobrych zdjęć :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsca na sesje! Uwielbiam lasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku.. Jakie piękne miesjcaaa<3 Cudowny klimacik, aż chce się robić zdjęcia!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaa! Tak klimatycznie! Jak z tumblra <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)