czwartek, 18 września 2014

[8] Pielęgnacja włosów.






Hej kochani! Bardzo często pytacie mnie o.... moje włosy! Strasznie mnie to dziwi, 
bo z moimi włosami nie robię praktycznie nic. Używam kilku magicznych kosmetyków, 
które poleciła mi moja fryzjerka. Dzięki niej moje farbowane włosy są praktycznie w stanie nienaruszonym, nie są zniszczone no i.. długie :) Używam szamponu jaki mam w domu, najbardziej lubię zwykłe szampony,
 na przykład z pokrzywy lub zwykły rodzinny. Próbowałam wielu szamponów,
 które miały pomóc na zniszczone włosy, bądź miały sprawić by były lekkie i puszyste- 
nie zauważyłam tego- zauważyłam jednak że najlepiej po tym szamponie myć je dwa razy dziennie...
 A z tak długimi włosami to katorga!

 Z poniższymi kosmetykami myję włosy co drugi dzień, staram się ich nie suszyć a jak już to jedynie podsuszam. 
W razie pytań odsyłam na aska :)





Moje must have! Jeśli macie problem z rozdrojonymi lub "suchymi" końcówkami- koniecznie zainwestujcie w to serum! Stosuję je ponad rok i moje końcówki zmieniły się nie do poznania :) Co prawda najtańsze nie jest, bo kosztuje około 20 zł, ale wystarczy go niewielka ilość, by zauważyć różnicę. Jest strasznie wydajny i nie pożałujecie na pewno :)


O jedwabiu słyszała chyba każda dziewczyna, a jak nie to koniecznie to zmieńcie! Jak widzicie mój już jest na wyczerpaniu, ale nie ma opcji że wyjdę z domu bez niego. Działanie? Lśniące włosy i łatwiejsze rozczesywanie. Ja go używam zamiast odżywek no i widzicie efekt. :) Jego cena to jakoś 6/10 zł, zależy od producenta. 



No i dodatek. Rzadko używam bo moje dwa powyższe mi w zupełności wystarczają ale to też coś w stylu serum i z tego co pamiętam- do spłukiwania :) Ceny niestety nie pamiętam, jest dobry ale zdecydowanie odsyłam do numerku jeden. 



Wiele osób mnie pyta jaki mam kolor włosów, więc postanowiłam odpowiedzieć na to pytanie raz i porządnie-



Miedziany blond z Garniera. Blondu w nim nie widzę, ale kolor ma fajny jeśli chcecie się zafarbować na rudo :)





I na koniec cytat mojego kochanego kolegi:
 "Łukaszek uważa ze masz najlepsze kudły" 
Łukaszek! Dziękuję <3


2 komentarze:

  1. Ciekawe czy znajde gdzies u mnie to serum. Ja mam straszne problemy z moimi koncowkami sa rozdwojeone i suche : / Wiec albo znajde te serum w Londynie albo kupie jak bede w Polsce ;)

    Masz sliczne wlosy zazdroszcze! :)

    joannaruminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)