niedziela, 23 marca 2014

[1]







Witajcie kochani!

Powyższy obrazek pokazuje co będzie się znajdować na tym blogu, ale od Was będzie zależeć o czym chcecie czytać. Obiecuję, że postaram się dodawać posty w miarę systematycznie, lecz w linkach obok tekstu są strony, na których staram się być codziennie (typu instagram, poczta czy facebook). Skończyłam 18 lat, jestem miłośniczką fotografii (głównie portetowa i fashion), jestem w klasie maturalnej, przede mną ciężki wybór wybrania dalszej ścieżki kształcenia, uwielbiam pisać, staję czasem po drugiej stronie obiektywu. Interesuje mnie psychologia i w kierunku psychologii klicznej chciałabym pójść. Dużo osób prosi mnie o tutoriale, początki fotografowania, pyta mnie, jak zaczęłam przygodę fotografować, jaki sprzęt wybrać na początek... Na te pytania postaram się odpowiedzieć :) 
To mój blog, ale chciałabym, abyśmy tworzyli go razem, więc proszę o wskazówki i odpowiadanie na ankietę, niech to będzie moja motywacja i Wasze zapełnienie czasu w internecie. 
Miłego czytania! 





   

2 komentarze:

  1. jak dla mnie fotografia, ale różnorodność jest ważna i ciekawa, więc do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotografia się właśnie piszę, zapraszam! :)

      Usuń

Zapraszam do oceniania i komentowania :)